Ви є тут

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування

Оголошення про проведення конкурсу
 
     Остерська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування:
 
     - начальника відділу публічних закупівель Остерської міської ради (вимоги до кандидата: громадянство України; вища освіта юридична або економічна не нижче ступеня магістра, спеціаліста; сертифікат про проходження навчання у сфері здійснення публічних закупівель; стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби, досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років або стаж роботи за фахом не менше 5 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача);
     - спеціаліста відділу публічних закупівель Остерської міської ради (вимоги до кандидата: громадянство України; вища освіта юридична або економічна не нижче ступеня бакалавра; сертифікат про проходження навчання у сфері здійснення публічних закупівель; без вимог до стажу роботи; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача).
 
       
     Особи, котрі бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії Остерської міської ради такі документи:
- письмову заяву про участь у конкурсі;
     - заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
     - одну фотокартку розміром 4 х 6 см;
     - копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання,   присудження наукового ступеня;
     - копію документа, який посвідчує особу;
     - копію реєстраційної картки платника податків;
     - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
     - довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
     - декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).
 
     Прийом документів та надання додаткової інформації щодо основних функціональних обов’язків, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень, розміру та умов оплати праці проводиться кадровою службою в приміщенні Остерської міської ради за адресою: 17044, Козелецький р-н, м. Остер, вул. Незалежності, 21, тел. (04646) 4-32-57.
 
     Документи подаються особисто кандидатами протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

 

 

 

 

© Oster Town Council, 2015—2020       Developed by Roman Samodelok       Technical support: support@ost.gov.ua